مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:252020-06-22فرهنگي

«حوزه هنری» نقطه اتکا موسیقی نواحی است/ چند پیشنهاد به رییس جدید


پیروز ارجمند مدرس و آهنگساز شناخته شده موسیقی با اشاره به انتصاب محمدمهدی دادمان به ریاست حوزه هنری اظهار امیدواری کرد این مرکز همچون گذشته نقطه اتکا موسیقی ملی و نواحی ایران باقی بماند.

- پیروز ارجمند آهنگساز، مدرس و مدیر اسبق مرکز موسیقی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر رویکردها و اولویت های محمد مهدی دادمان رییس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه موسیقی توضیح داد: ما وقتی از دستگاه های متولی موسیقی نام می بریم تقریباً به سه مجموعه صداوسیما، حوزه هنری و وزارت ارشاد می رسیم که هر کدام از این ها وظایف جداگانه ای برای خود تعریف کرده اند.

به طور مثال صداوسیما در حوزه تولید، وزارت ارشاد در حوزه نظارت و برگزاری جشنواره های مختلف موسیقایی نقش ایفا می کنند، اما اگر نگاه دقیق تری به وظایف حوزه هنری داشته باشیم، می بینیم که این مجموعه مهم در حوزه شناسایی استعدادها، حمایت از موسیقی ملی و انتشار آثار پژوهشی و دانشگاهی در حوزه موسیقی فعالیت جدی داشته است که در این راه آثار و مجموعه های بسیار ارزشمندی پیش روی مخاطبان قرار داده است.

وی افزود: اگر قرار باشد حوزه هنری به وظایف خود عمل کرده و در راستای سیاست های حاکمیتی حرکت کند، قطعاً موضوع کمبود بودجه یکی از مهمترین نکته هایی است که طی این سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حوزه هنری» نقطه اتکا موسیقی نواحی است/ چند پیشنهاد به رییس جدید

«حوزه هنری» نقطه اتکا موسیقی نواحی است/ چند پیشنهاد به رییس جدید