مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:252020-06-22اقتصادي

طرح «طراوت2» برای ایجاد ظرفیت های جدید در واحدهای تولیدی عملیاتی می شود


این بانک در سال «جهش تولید»، مرحله دوم طرح اعتباری ویژه تولید «طراوت2» را برای ایجاد ظرفیت های جدید در واحدهای تولیدی عملیاتی می کند.

- اخبار شرکت ها: به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی در حاشیه نشست هم اندیشی وزیر امور اقتصادی و دارایی با فعالان اقتصادی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگاران، ظرفیت ها و قابلیت های بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانکی و مالی برای توسعه و تقویت زیرساخت های اقتصادی کشور را تشریح کرد.

 وی با اشاره به اجرای طرح های این بانک در راستای حمایت از تولید و اشتغال، از ظرفیت طرح طراوت 2 برای تقویت زیرساخت های صنایع کشور در بلندمدت خبر داد و افزود: بانک صادرات ایران به دنبال نام گذاری سال 1398 به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری و به منظور افزایش اشتغال، طرح طراوت را از فروردین ماه سال گذشته برای حمایت از بخش تولید به اجرا گذاشت.

این طرح در بانک صادرات ایران با برنامه های تکمیلی ادامه خواهد یافت و در سال جهش تولید ، طرح طراوت2 را برای کمک به عملیاتی شدن طرح های بلندمدت، ساخت کارخانجات و ایجاد ظرفیت های جدید برای واحدهای تولیدی در دستور کار داریم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران، همیان سپهر را نیز یکی دیگر از محصولات این بانک برای حمایت از واحدهای صنعتی عنوان کرد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «طراوت2» برای ایجاد ظرفیت های جدید در واحدهای تولیدی عملیاتی می شود

طرح «طراوت2» برای ایجاد ظرفیت های جدید در واحدهای تولیدی عملیاتی می شود