مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:352020-06-22اقتصادي

قاچاق در حوزه ترانزیت کمتر از نیم درصد است


رییس هیات مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی گفت:در سال هفت میلیون ترانزیت کالا داریم که حدود 270 تا 280 هزار کامیون در حال ترانزیت هستند، - بر اساس آمار از سال های 92 تاکنون زیر نیم درصد قاچاق اتفاق افتاده است، یعنی حدود 70 تا 80 کامیون.

احمد زمانیان یزدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص خبری مبنی بر ارتباط قاچاق کالا و ترانزیت، اظهار کرد: ترانزیت برای هر کشوری که موقعیت ترانزیتی داشته باشد یک موهبت و اعتبار بوده، مسلم است ترانزیت در کشور ما اشتغالزایی، سرمایه گذاری و درآمدزایی دارد و از قِبَل ترانزیت مجموعه ای از رانندگان، شرکت های حمل و نقل و سازمان های دولتی درگیر این کار می شوند و برای همه آنها یک امتیاز است.

وی افزود: اخیرا گزارشی را مطالعه کردم که فردی در خصوص رابطه ترانزیت با مساله قاچاق استدلال کرده و گفته بود قاچاق در حوزه ترانزیت وجود دارد.

فردی که چنین ادعایی کرده که قاچاق کالا در حوزه ترانزیت است و باید مراقب باشند، هیچ اطلاعی نداشته و دنبال این بوده که به حوزه ترانزیت ضربه بزند.

این کار با کشورهایی که برنامه ریزی می کنند تا مسیر ترانزیت ایران را مسدود و راه ترانزیت را از کشور ما سد کنند، همسویی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق در حوزه ترانزیت کمتر از نیم درصد است

قاچاق در حوزه ترانزیت کمتر از نیم درصد است