مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-22اقتصادي

ایجاد ظرفیت گردشگری در حاشیه تالاب استیل آستارا ضروری است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان گفت: احداث زیر ساخت های گردشگری در بالادست تالاب استیل بدون تغییرات فیزیکی در تالاب ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ عباسقلی زاده ظهر دوشنبه در جلسه بررسی موانع سرمایه گذاری گردشگری در شهرداری آستارا با اشاره به عملکرد ضعیف در جذب سرمایه گذاران، اظهار کرد: یکی از دغدغه های سرمایه گذاران بازگشت سرمایه است.

وی افزود: به منظور جبران این نقص باید همکاری شهرداری ها، شوراها و دستگاه های مرتبط با سرمایه گذاران تقویت شود.

عباسقلی زاده با بیان اینکه سرمایه گذاران باید با فراخوان عمومی، برای پذیرش اجرای طرح های گردشگری دعوت شوند، تأکید کرد: بیشترین درآمد گردشگری در دنیا از شکارگاه ها حاصل شده لذا باید برنامه های توسعه توریسم باید به صنعت شکار سوق داده شود.

وی با اشاره به اینکه ترمینال ها و فروشگاه های بزرگ باید در مبادی ورودی شهرها ایجاد و از راه اندازی آنها در داخل شهرها به دلیل ایجاد شلوغی و آسیب به مغازه داران خودداری شود، گفت: شهرداران در مدیریت طرح ها باید از نظرات نخبگان، خبرنگاران و معتمدان استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه آستارا یکی از نخستین شهرهای دارای برنامه جامع توسعه در ایران است، تصریح کرد: احداث یک هتل در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ظرفیت گردشگری در حاشیه تالاب استیل آستارا ضروری است

ایجاد ظرفیت گردشگری در حاشیه تالاب استیل آستارا ضروری است