مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-22پزشكي

وضعیت قرمز شیوع کرونا در تایباد


فرماندار تایباد روز دوشنبه دوم تیر ماه، وضعیت این شهرستان در شیوع کرونا را قرمز اعلام کرد.

- فرماندار تایباد با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان، گفت: روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا ویروس علاوه بر وضعیت قرمز در شهرستان و اعمال محدودیت ها و نیز کمبود تجهیزات درمانی و خستگی کادر درمان بر وخامت این وضعیت می افزاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محسن سیاح با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان تایباد در شیوع کرونا، گفت: در حال حاضر بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شهر تایباد تنها بیمارستان مجهزی است که بیماران کرونایی را در این شهرستان و همچنین شهرستان باخرز پذیرش می کند این مرکز با وجود امکانات درمانی کم و محدودیت کادر پزشکی جوابگوی نیاز همشهریان نیست و تا کنون نیز دو گروه از بیماران به مشهد اعزام شده اند که اگر مردم این موضوع را جدی نگیرند، وضعیت وخیم تر خواهد شد.

وی اعلام کرد: شیوع کرونا هنوز تمام نشده و این در حالی است که رفتار مردم به حالت عادی برگشته است، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی امری ضروری است که مشارکت همگانی را می طلبد.

وی ادامه داد: روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا ویروس علاوه بر وضعیت قرمز در شهرستان و اعمال محدودیت ها و نیز کمبود تجهیزات درمانی و خستگی کادر درمان بر وخامت این وضعیت می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز شیوع کرونا در تایباد

وضعیت قرمز شیوع کرونا در تایباد