مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-22سياسي

زمان سفر رییس دستگاه قضا به خوزستان مشخص نیست / بخشی از اعتراضات کارگری، بحق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری استان خوزستان امروز، دوم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، - رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: بخشی از اعتراضات کارگری خوزستان، بحق است و طبقه زحمتکش کارگر درگیر مسائل معیشتی خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری استان خوزستان امروز، دوم تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: طی جلساتی که در شورای تأمین داشتیم، از طریق استاندار خوزستان پیگیر مشکلات کارگران استان هستیم.

حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: رییس دستگاه قضا طبق برنامه، هر دو هفته یکبار به استان ها سفر می کنند و قطعا به خوزستان سفری خواهند داشت؛ اما تاکنون زمان دقیقی برای سفر ایشان مشخص نشده است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: بخشی از اعتراضات کارگری خوزستان، بحق است و طبقه زحمتکش کارگر درگیر مسائل معیشتی خود هستند.

ما این مشکلات را به ریز و دقت بررسی می کنیم و از مشکل خرید گوجه از کشاورزان تا مشکل کارگران صنایع بزرگ خوزستان را پیگیری کرده ایم.

وی در خصوص نظارت بر مالیات پزشکان، اظهار کرد: معاونت حقوق عامه دادستانی، مکاتبه ای با نظام پزشکی داشتند و پزشکان را ملزم به نصب دستگاه کارتخوان کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان سفر رییس دستگاه قضا به خوزستان مشخص نیست / بخشی از اعتراضات کارگری، بحق است

زمان سفر رییس دستگاه قضا به خوزستان مشخص نیست / بخشی از اعتراضات کارگری، بحق است