مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 10:352020-06-22ورزشي

درخواست نبی از داوران: در هفته های حساس پایانی بازی ها را مدیریت کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی در سمینار یک روزه داوران لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: - دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتر فوتبال گفت: باید تلاش کنیم مسابقات هفته های پایانی را با سلامتی و صلابت به پایان برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی در سمینار یک روزه داوران لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: در ابتدا جا دارد از شما بخاطر حضور در این کلاس تشکر کنم.

خوشبختانه همه شما از لحاظ فنی ودانش در سطح خوبی هستید و بحث های آموزشی به شما یک بار دیگر یادآوری موضوعاتی است که قبلا کسب کرده اید.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایط ویروس کرونا که تمام دنیا از جمله کشور ما را فرا گرفته، باعث شده تا آداب مسابقات و تمرینات و همچنین نوع مقررات و روشهای داوری از یک حساسیت ویژه ای برخوردار باشد و تا آنجایی که من اطلاع دارم 3 تعویض به 5 تعویض تغییر یافته است.

دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: با توجه به حساسیت های هفته های پایانی لیگ از شما می خواهم به گونه ای در زمین مسابقه، بازیها را مدیریت کرده و از سلامتی و موقعیت اجتماعی تان مواظبت کنید، چرا که مسئولیت تان سنگین است و به عنوان مسئول فدراسیون در زمین مسابقه هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نبی از داوران: در هفته های حساس پایانی بازی ها را مدیریت کنید

درخواست نبی از داوران: در هفته های حساس پایانی بازی ها را مدیریت کنید