مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-22اقتصادي

چالش بزرگ جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک برای ادامه


با قطع حمایت 13 ساله شورای شهر بریسبان استرالیا از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک، این رویداد سینمایی با چالشی جدی برای ادامه فعالیت رو به رو شده است.

- با قطع حمایت 13 ساله شورای شهر بریسبان استرالیا از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک، این رویداد سینمایی با چالشی جدی برای ادامه فعالیت رو به رو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بریسبان تایمز، جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک (ASPA) در سال 2007 به عنوان یک جاذبه توسط شورای شهر بریسبان استرالیا راه اندازی شد و سال گذشته نیز با بودجه 1.

9 میلیون دلار توسط آژانس اقتصادی بریسبان مارکتینگ برگزار شد اما برگزاری جدیدترین دوره این جوایز به سبب تاثیرات منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا بر روی بودجه شورای شهر غیرممکن شده است.

این جوایز سینمایی که با حضور آثار سینمایی از حدود 70 کشور منطقه آسیاپاسیفیک برگزار می شود در واقع با هدف ایجاد یک جاذبه گردشگری ایجاد شده که سالانه صدها فیلمساز، بازیگر و عوال سینمایی را به شهر بریسبان می آورد.

در جلسه شورای شهر بریسبان که امروز (دوشنبه، 2 تیر) درباره بودجه این نهاد برگزار شد در نهایت کریستا آدامز رییس کمیته توسعه اقتصادی شورا اعلام کرد که در بودجه سال 2020-2021، برگزاری جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک لحاظ نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش بزرگ جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک برای ادامه

چالش بزرگ جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک برای ادامه