مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 11:402020-06-22اقتصادي

فعالیت 2600 حلقه چاه غیر مجاز آب در قم/ تأمین 85 درصد آب قم از سرشاخه های دز


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قم از وجود 2 هزار و600 حلقه چاه غیرمجاز در قم خبر داد و گفت: حدود 5 درصد برداشت از آب های زیرزمینی توسط این چاه ها صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حاجی حسینی مسگر در نشست خبری که ظهر دوشنبه به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق در آبفا قم برگزار شد، با اشاره به برنامه های صرفه جویی در مصرف آب و برق در حوزه های کشاورزی، صنعت، خدمات و شرب اظهار کرد: بیشترین مصرف آب در قم به بخش کشاورزی اختصاص دارد که با انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان جهاد کشاورزی قم به دنبال کاهش مصرف آب هستیم که در این راستا از روش های آبیاری نوین بهره برده می شود.

وی مهم ترین رویداد در سال 98 را موضوع جاری شدن سیلاب عنوان کرد و گفت: در این راستا جلساتی با هدف مدیریت وضعیت ایجاد شده و بالا بردن ایمنی استان در مقابل سیل برگزار شد که در نتیجه اقدامات صورت گرفته کاهش چشم گیر خطرات احتمالی را شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قم با تأکید بر اینکه سال گذشته تمام بخش های استان درگیر این مسئله شدند، گفت: مشکلات متعددی در جاری شدن سیلاب مؤثر هستند که به تغییر اقلیم الگوهای بارش می شود اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سه فاکتور مؤثر در سیلاب شامل مدت، شدت و حوضه بارش تغییرات فاحشی را در چند سال گذشته داشته است، عنوان کرد: هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2600 حلقه چاه غیر مجاز آب در قم/ تأمین 85 درصد آب قم از سرشاخه های دز

فعالیت 2600 حلقه چاه غیر مجاز آب در قم/ تأمین 85 درصد آب قم از سرشاخه های دز