مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 12:352020-06-22ورزشي

رادولوویچ کتباً درخواست فسخ قراردادش را به ذوب آهن داده است


رادولوویچ کتبا به ما اعلام کرده است نمی خواهد بازگردد و پیشنهاد فسخ را داده گفته است مدت قراردادی که در این مدت نبوده حاضر است ببخشد و مبلغی از دریافتی اش را عودت دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی در خصوص افشای قرارداد ارسلان مطهری اظهار داشت: یک رسانه قرارداد مابین باشگاه ذوب آهن و ارسلان مطهری را منتشر کرده است که جنبه رسیدگی و قانونی آن را در جای خودش بررسی می کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در بند مهمی که همه به آن  اشاره شده، نوسته اند پرداخت مطالبات و حقوق بر اساس تاریخ و توافقات انجام شده خواهد بود در صورت عدم پرداخت مطالبات بازیکن در تاریخ های قید شده حق فسخ بدون قید و شرط را خواهد داشت به این صورت بازیکن مختار است که قراردادش را فسخ کند.

وی افزود: در همین قرارداد جدول پرداخت مطالبات را مطالعه کنید می بینید که باشگاه ذوب آهن در تاریخ 98/5/20 موظف به پرداخت 30 درصد قرارداد به مبلغ 750 میلیون تومان بوده است.

از تاریخ 98/6/2 در باشگاه ذوب آهن مشغول به کار شدم و این تعهد مدیر زمان خودش بوده است که باید انجام می دادند.

محمدی گفت: ما توانستیم بازیکنان را تا نیم فصل حفظ کنیم مدیریت سابق به هیچ عنوان به تعهدات خودش در تاریخ های ذکر شده در قرارداد متعهد نبوده است، نکته قابل ذکر این است که تنها بازیکنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادولوویچ کتباً درخواست فسخ قراردادش را به ذوب آهن داده است

رادولوویچ کتباً درخواست فسخ قراردادش را به ذوب آهن داده است