مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 12:502020-06-22سياسي

در رثای اقتصاددان موفق


شاید دکتر پژویان را بتوان موفق ترین یا یکی از موفق ترین اقتصاددانان معاصر قلمداد کرد زیرا توانست به رغم موضع گیری سخت و منفی عموم سیاستمداران ایرانی نسبت به اقتصاددانان، - شاید دکتر پژویان را بتوان موفق ترین یا یکی از موفق ترین اقتصاددانان معاصر قلمداد کرد زیرا توانست به رغم موضع گیری سخت و منفی عموم سیاستمداران ایرانی نسبت به اقتصاددانان، این سد ذهنی را بشکند و بتواند به یکی از آنها که اتفاقا از سرسخت ترینها نیز بوده نزدیک شده و با او گفتگو کند و به هدایت جریان سیاست گذاری یاری رساند.

علی سرزعیم - کارشناس اقتصادی - با تسلیت درگذشت جمشید پژویان یادداشتی را منتشر کرد که در ادامه می خوانیم: خبر درگذشت دکتر پژویان جامعه علمی و خصوصا دانش آموختگان اقتصاد را داغدار کرده است و از اینرو به خانواده ایشان و جامعه علمی درگذشت ایشان را تسلیت می گویم.

من هیچ وقت فرصت ملاقات و مصاحبت با ایشان را نداشتم و حقیقتا شناختی از منش یا دانش ایشان ندارم و به همین دلیل قضاوتی در این زمینه ندارم و مثل همه انسانهای دیگری که شناخت ندارم فرض را بر خوبی گذاشته و از خداوند کریم غفران و رحمتش را برای ایشان خواستارم.

تنها نکته ای که در مورد مرحوم دکتر پژویان برای من جالب و جذاب بوده و هست توفیق ایشان در تاثیرگذاری بر یکی از سیاستمداران معاصر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در رثای اقتصاددان موفق

در رثای اقتصاددان موفق