مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 13:552020-06-22حوادث

کشف محموله تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و کردستان


دستگیری 14 متهم و کشف 3600 ثوب البسه قاچاق در نهاوند، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رزن و کشف محموله تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و کردستان عناوین اخبار انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 12 متهم و کشف 5 فقره سرقت طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: طی 48 ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان نهاوند با انجام طرح ها و عملیات مختلف 2 سارق را در حوزه های مختلف دستگیر کردند که منجر به کشف 5 فقره انواع سرقت شد.

وی افزود: کارکنان پلیس مواد مخدر نهاوند نیز 5 نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر را از آنان کشف کردند و یگان های انتظامی شهرستان در دیگر حوزه های جرایم از جمله قاچاق کالا نیز موفق به دستگیری 7 متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از کشف 3 هزار و 600 ثوب البسه قاچاق توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: مأموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی 2 دستگاه خودروی سواری حامل البسه قاچاق شدند و بلافاصله تیم ویژه عملیاتی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و کردستان

کشف محموله تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و کردستان