مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 15:152020-06-22اقتصادي

صرف 800 میلیاردتومان برای ساخت خانه های آسیب دیده از سیل درنهاوند


مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: گردش مالی ساخت و سازهای مسکن شهری و روستایی تخریب شده از سیل در نهاوند طی سال گذشته 800 میلیارد تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ظفری ظهر دوشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند عنوان کرد: از مجموع 800 میلیارد تومان گردش مالی در ساخت و ساز مسکن در شهرستان نهاوند مبلغ 290 میلیارد تومان تسهیلات بخش دولتی و مابقی آورده متقاضیان بوده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده این اعتبارات در شهرستان نهاوند به منظور تهیه مصالح مورد نیاز هزینه شده است، گفت: ساخت و سازها منجر به ایجاد اشتغال در سطح شهرستان نهاوند شده است.

ظفری با یادآوری اینکه در سیل فروردین ماه سال گذشته خسارات عمده ای به مساکن شهری و روستایی وارد شد و بیش از 4 هزار و 200 مسکن شهری و روستایی آسیب دیدند، افزود: قبل از شروع مراحل بازسازی و تعمیر مسکن آسیب دیده 12 هزار بازدید از سوی کارشناسان مربوطه صورت گرفت تا خسارت ها ارزیابی شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان افزود: پس از بازدیدهای صورت گرفته 2 هزار و 619 واحد احداثی، یک هزار و 649 واحد تعمیری و یک هزار و 76 واحد معیشتی شناسایی و در دست ساخت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای احداث این واحدها مبلغ 40 میلیون تومان به هر متقاضی وام و 15 میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض به ساخت واحدهای آسیب دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 800 میلیاردتومان برای ساخت خانه های آسیب دیده از سیل درنهاوند

صرف 800 میلیاردتومان برای ساخت خانه های آسیب دیده از سیل درنهاوند