مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 15:202020-06-22سياسي

تمرکز دشمنان بر مسائل اقتصادی و نیازمندی های مردم است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری دشمنان نمی توانند جنگ نظامی راه بیندازند، حتی از جنگ نرم و امثال آن نیز باز مانده اند، لذا تمرکز آنان بر مسائل اقتصادی و نیازمندی های مردم و تحریم است و به اشکال مختلف فشار می آورند.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 2 تیرماه در بازدید از بخش های مختلف مرکز پرتودهی هسته ای گاما شهید شهریاری شهرکرد، اظهار کرد: این مجموعه هم در جهت ماندگار کردن کالاها و میوه ها، هم در جهت میکروب زدایی خدمات بزرگی می تواند انجام بدهد که امروز شاهدش بودیم.

وی افزود: گروه های جهادی در دوران کرونا کارهای زیادی در استان در جهت تولید ماسک و اقلام بهداشتی داشتند که بر روی این کالاها می بایست پرتودهی صورت بگیرد تا کیفیت لازم را پیدا کنند، لذا این مجموعه خدمات بسیار قابل توجهی را در این موضوع داشت که امروز توفیق شد در این مجموعه حضور یابیم و قدردان این زحمات باشیم.

حجت الاسلام نکونام فعالیت این مجموعه ها در راستای جهش تولید را مغتنم دانست و تصریح کرد: این مجموعه می تواند کمکی برای ارتقای کیفیت ها باشد تا تولید کیفی به بازار عرضه شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز کشور به شدت نیازمند کارهای جهادی است، بسیاری از محصولات ما به خاطر بی برنامگی و بی توجهی از بین می رود و در مزرعه می ماند که می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دشمنان بر مسائل اقتصادی و نیازمندی های مردم است

تمرکز دشمنان بر مسائل اقتصادی و نیازمندی های مردم است