مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 15:552020-06-22سياسي

فعالیت های عمرانی در فردیس با رکورد مواجه بوده است


اقدامات عمرانی و تعریف پروژه در این شهرستان تا کنون با رکود مواجه بوده است و امیدواریم با تعامل بیشتر شهرداری و شورای شهر این شرایط به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، عملیات اجرایی  جاده کشتارگاه  به طول 3500 متر و عرض 50 متر و با پیش بینی اعتبار 9 میلیارد تومان با هدف تسهیل در روند ترافیک و احداث رینگ شرقی در فردیس آغاز شد و جاده کیاتل که در حاشیه  کانال شرقی جاده ملارد را به اندیشه متصل می کند،  با طول هزار و 100 متر در عرض 20 متر با صرف اعتبار 2.

5میلیارد تومان توسط شهرداری فردیس اجرا خواهد شد.

همگامی  شورا و شهرداری،زمینه ساز خدمت به مردم در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه، روز دختر و آغاز دهه کرامت، ترافیک بلوار شهید سلیمانی یا جاده ملارد  را یکی از معضلات فردیس دانست و گفت: این بلوار هم  یک معبر داخل شهری  و هم محور مواصلاتی شهر فردیس با شهرهای همجوار از جمله ملارد است که همواره شهروندان از ترافیک آن رنج می برند.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی با بیان اینکه احداث جاده ای موازی با جاده ملارد که بتواند بار ترافیکی این محور را کاهش دهد؛ ضروری است، افزود: با کاهش بار ترافیکی بلوار شهید سلیمانی، می تواند تصمیمات بهتری برای حمل و نقل عمومی از جمله اجرای بی آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های عمرانی در فردیس با رکورد مواجه بوده است

فعالیت های عمرانی در فردیس با رکورد مواجه بوده است