مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 19:552020-06-22حوادث

دستگیری 2 تن از عاملان تخریب آمبولانس اورژانس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری ، در تشریح این خبر گفت: سی ام خرداد ماه خبری مبنی بر اینکه تعدادی موتور سوار جوان در جنوب غرب تهران محله عرب آباد حاضر و با استفاده از سلاح سرد شیشه های ایستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی آمبولانس .

- رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری دوتن از عاملان تخریب آمبولانس مرکز اورژانس و شیشه های ایستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: شناسایی سایر متهمان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار علی ذوالقدری ، در تشریح این خبر گفت: سی ام خرداد ماه خبری مبنی بر اینکه تعدادی موتور سوار جوان در جنوب غرب تهران محله عرب آباد حاضر و با استفاده از سلاح سرد شیشه های ایستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی آمبولانس در حال تردد را تخریب کرده اند دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه خودروی آمبولانس متعلق به اورژانس تهران بوده، گفت: متهمان پیش از رسیدن گشت انتطامی پلیس امنیت عمومی از محل گریخته بودند و ماموران پس از حضور در نشانی اعلامی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی عنوان داشت: در تحقیقات میدانی 2 تن موتور سواران شناسایی شدند و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر دو متهم در محله یافت آباد در کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 تن از عاملان تخریب آمبولانس اورژانس

دستگیری 2 تن از عاملان تخریب آمبولانس اورژانس