مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 01:052020-06-22فرهنگي

توقف فعالیت «سامانه فروش سینمای ایران»/ گیشه ها «شفاف» می ماند؟


مدیرعامل موسسه «سینماشهر» از توقف فعالیت «سامانه فروش سینمای ایران» که پیش از این تحت نظارت این موسسه اقدام به انتشار آمار فروش فیلم ها می کرد، - مدیرعامل موسسه سینماشهر از توقف فعالیت سامانه فروش سینمای ایران که پیش از این تحت نظارت این موسسه اقدام به انتشار آمار فروش فیلم ها می کرد، همزمان با فعال شدن سامانه سمفا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با آغاز فعالیت سامانه سمفا به منظور مدیریت فرآیند اکران و اعلام سازمان سینمایی مبنی بر ثبت گزارش روزانه جزییات آمار فروش و اکران فیلم های سینمایی در سراسر کشور در این سامانه، انتشار این آمار در سامانه فروش سینمای ایران متوقف شد.

سامانه فروش سینمای ایران که یکی از مهمترین دستاوردهای حسین انتظامی در مقام ریاست سازمان سینمایی در مسیر تحقق شعار شفاف سازی بود، حالا و پس از یک سال فعالیت رسمی و بی حاشیه، به واسطه تولد سمفا تعطیل می شود.

مجید مسچی مدیرعامل مؤسسه سینماشهر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید این خبر، در این زمینه توضیح داد: از این پس کلیه آمارهای فروش سینماها از طریق سامانه سمفا منتشر می شود با این وجود اطلاعات مرتبط با اکران و فروش آثار سینمایی تا پایان اسفندماه سال 98 همچنان روی سامانه سینماشهر قابل دسترس علاقمندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت «سامانه فروش سینمای ایران»/ گیشه ها «شفاف» می ماند؟

توقف فعالیت «سامانه فروش سینمای ایران»/ گیشه ها «شفاف» می ماند؟