مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 01:552020-06-22سياسي

20 درصد ازسهم گوشی هوشمند را تا سال 1404 در داخل کشور تولید می کنیم


معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه استفاده قشر دانشگاهی از سرورها برای سامانه های داخلی رایگان است، گفت: تا سال 1404، نزدیک به 20 درصد از سهم گوشی هوشمند را در داخل کشور تولید می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، حجت عابدی اصل ، ما باید به خودروی هوشمند فکر کنیم و آماده باشیم چون خودروی هوشمند قرار است در شرایط اقلیمی ایران قرار بگیرد اگر خودمان هم سازنده آن نباشیم اما سرویس های آن را باید خودمان انجام دهیم شرایط جاده های ما متفاوت است.

این بخشی از صحبت های ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که حرف های زیاد و شنیدنی برای فعالیت های حوزه فناوری و نوآوری دارد.

وی درباره گام های مهم در پیشرفت در فناوری ، برنامه های رشد نوآوری، انگیزه پرچم داری فناوری ایران، حرکت در مسیر بیانات مقام معظم رهبری، چشم اندازهای کوچک و بزرگ نوآوری و فناوری، ماموریت  و زندگی در بسترتکنولوژی نکات قابل توجه و خوبی را عنوان و آینده را روشن و کاملا مثبت ارزیابی می کند.

برای شنیدن همه آنچه در معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در حال انجام است با ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعاتی را در یک روز کاری به گفت وگو نشستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد ازسهم گوشی هوشمند را تا سال 1404 در داخل کشور تولید می کنیم

20 درصد ازسهم گوشی هوشمند را تا سال 1404 در داخل کشور تولید می کنیم