مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 02:152020-06-22ورزشي

«کرونا» در شورای المپیک آسیا/ فرصتی که ایران باید از آن استفاده کند


پیشروی ویروس کرونا در آسیا و به خصوص منطقه شرقی همچنان نگران کننده است با این حال شورای المپیک آسیا کوچکترین واکنشی نسب به رویدادهای این قاره نداشته و کماکان عملکردی منفعل دارد.

- خبرگزاری مهر - گروه ورزش: شورای المپیک آسیا (OCA) به عنوان نهاد اداره کننده کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیایی و مسابقات مربوط به آنها، متصدی بالاترین جایگاه مدیریت ورزشی در سطح قاره به حساب می آید با این حال این شورا در بسیاری موارد به خاطر چگونگی عملکردش در حوزه نظارتی و حتی حواشی پیرامون ریاستش، با چالش مواجه بوده و از این زوایه نقد شده است.

عملکرد منفعل شورای المپیک آسیا اما در رابطه با کرونا و تاثیرات ادامه داری که این ویروس بر ورزش قاره و جهان گذاشته، بیش از همیشه مشهود بوده به خصوص که مدیران OCA تاکنون نسبت به رویدادها و ایونت هایی که باید با نظارت آنها برگزار شود، هیچ واکنشی نداشته اند حتی در حدِ ورود و اظهارنظر! سندِ این ادعا نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیاست که زمان برگزاری آن در ایران گذشت بدون اینکه سرنوشتش مشخص شود و البته بازی های پیش روی ساحلی که به خاطر بازگشت قدرتمند کرونا به چین، برگزاری آن نگران کننده به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» در شورای المپیک آسیا/ فرصتی که ایران باید از آن استفاده کند

«کرونا» در شورای المپیک آسیا/ فرصتی که ایران باید از آن استفاده کند