مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 02:352020-06-22سياسي

سردرب امامزاده عبدالله (ع) گرگان افتتاح می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: سردرب امامزاده عبدالله (ه) گرگان که قریب به دو دهه متوقف بود با حضور خدام رضوی، گشوده خواهد شد.

- گرگان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: سردرب امامزاده عبدالله (ه) گرگان که قریب به دو دهه متوقف بود با حضور خدام رضوی، گشوده خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه کرامت، اظهارکرد: پنج ذیقعده، روز تکریم امامزادگان واجب التعظیم بوده و مردم گلستان افتخار میزبانی 123 امامزاده و بقعه متبرکه را دارند.

وی با بیان اینکه این امامزداگان در استان نورافشانی می کنند، افزود: برنامه های به همین منظور پیش بینی شده که با هماهنگی ستاد دهه کرامت، آستان قدس رضوی و دستگاه های فرهنگی دیگر با توجه به الزامات و فاصله گذاری های اجتماعی برگزار می شود.

سلیمانی فرد گفت: بخشی از این برنامه ها به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی و صدا و سیما برگزار شده و برنامه هایی شامل مولودی خوانی، جشن ها، زیارت مجازی، حضور کارشناسان مذهبی، آیین های ویژه، شمع گردانی، خطبه کردنی و غیره خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما میزبان خدام حضرت رضوی خواهیم بود، ادامه داد: با حضور این عزیزان برنامه هایی را در شبکه های اجتماعی و بخشی را هم حضوری و با حداقل جمعیت برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرب امامزاده عبدالله (ع) گرگان افتتاح می شود

سردرب امامزاده عبدالله (ع) گرگان افتتاح می شود