مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 02:552020-06-22حوادث

دختری که ملکه جوش ایران نام گرفت


فاطمه فتحی دختر 12 ساله هفشجانی با کسب عنوان ملکه جوش ایران به همگان ثابت کرد که انجام برخی از کارها زن و مرد نمی شناسد و تنها این اراده است که تعیین می کند چه کسی می تواند از پس انجام هر کاری برآید.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فاطمه فتحی دختر 12 ساله هفشجانی با کسب عنوان ملکه جوش ایران به همگان ثابت کرد که انجام برخی از کارها زن و مرد نمی شناسد و تنها این اراده است که تعیین می کند چه کسی می تواند از پس انجام هر کاری برآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میلاد حضرت معصومه(س) بهانه ای است برای گرامیداشت مقام والای دختران ایران زمین، دخترانی از جنس آب و آیینه و آفتاب که با ظرافت دخترانه خود مرزهای ترقی را زمینه تحصیل علم، اخلاق، هنر، فرهنگ و .

را پیموده اند.

باید اجازه دهیم استعدادهای دختران سرزمینمان در رشته های مختلف شکوفا شود، به دخترانمان اعتماد به نفش داده و آنان را به تجربه های بزرگ دعوت کنیم و بگذاریم تجربه کنند تا بتوانند به آرزوهایی که شاید از نظر ما برای دختران به خاطر محدودیت ها محال است دست پیدا کنند و برای کشورمان افتخارآفرین باشند.

فاطمه فتحی دختر 12 ساله هفشجانی به کسب عنوان ملکه جوش ایران به همگان ثابت کرد که انجام برخی از کارها زن و مرد نمی شناسد و تنها این اراده است که تعیین می کند چه کسی می تواند از پس انجام هر کاری بربیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری که ملکه جوش ایران نام گرفت

دختری که ملکه جوش ایران نام گرفت