مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 03:152020-06-22سياسي

ساخت و ساز در شهر مهریز تنها با مجوز میراث فرهنگی


دادستان مهریز با اشاره به ثبت ملی باغشهر مهریز و لزوم نظارت بر چگونگی روند صدور مجوزهای ساخت و ساز، میراث فرهنگی را عهده دار صدور مجوزهای ساخت و ساز در این شهر خواند.

- ایسنا/یزد دادستان مهریز با اشاره به ثبت ملی باغشهر مهریز و لزوم نظارت بر چگونگی روند صدور مجوزهای ساخت و ساز، میراث فرهنگی را عهده دار صدور مجوزهای ساخت و ساز در این شهر خواند.

علی زارع در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه، از نبود پلیس فتا با توجه به افزایش جرائم فضای مجازی در این شهر گلایه کرد و گفت: بارها این موضوع را پیگیری کرده و درخواست های مکرری برای راه اندازی پلیس فتا در شهرستان داشته ایم ولی تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: با توجه به میزان بالای وقوع جرائم فضای مجازی در شهرستان، از ناجا انتظار می رود فعالیت پلیس فتا در این شهرستان را در دستور کار خود قرار دهد.

زارع همچنین از ورود دادستانی به افزایش غیرواقعی قیمت اراضی مسکونی خبر داد و گفت: بنگاه های املاکی مکلف شدند در خصوص معاملاتی که انجام می دهند، نظریه هیئت کارشناسی مرکب از کارشناس به نمایندگی از دادستان و نماینده فرمانداری و مسکن و شهرسازی و اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه را اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز در شهر مهریز تنها با مجوز میراث فرهنگی

ساخت و ساز در شهر مهریز تنها با مجوز میراث فرهنگی