مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 03:152020-06-22سياسي

موفقیت در عرصه تبلیغ نیازمند داشتن بصیرت است


قزوین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: تأثیرگذاری و موفقیت در عرصه تبلیغ نیازمند داشتن بصیرت در کار و بهره گیری از روش های به روز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین دوشنبه شب با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار گفت: بصیرت لازمه کار در حوزه تبلیغ است و اگر این محور غفلت شود نتیجه کار ابتر خواهد بود.

وی افزود: از مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی انتظار داریم در این مسئولیت مهم تلاش شود تا ضمن توجه به تبلیغ تخصصی، مبلغان عمومی نیز مورد توجه قرار گیرند و فعالیت های عمومی و کارشناسی توأمان صورت گیرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: در عرصه های تبلیغ لازم است سراغ شیوه هایی برویم که همانند روش های تبلیغی شهید مطهری، عقل را تسلیم و دل را آرام کند زیرا این کار موجب می شود تا کارها نتیجه بخش باشد.

امام جمعه قزوین یادآور شد: تقوا یکی از جدی ترین مسائل دینی محسوب می شود، به طوری که همه عبادت ها برای رسیدن به تقواست و سازمان تبلیغات اسلامی باید تلاش کند مبلغانی متقی پرورش داده و مساجد را به آنها بسپارد تا این کار دینی ثمربخش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در عرصه تبلیغ نیازمند داشتن بصیرت است

موفقیت در عرصه تبلیغ نیازمند داشتن بصیرت است