مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 03:452020-06-23اقتصادي

پیشرفت چشم گیر پروژه زیرگذر مسجد رسول قائم شهر


پروژه زیرگذر مسجدرسول کمربندی شمالی «مسیر ملی» قائم شهر این شهر که حدود یک ماه از آغاز اجرای آن می گذرد، پیشرفت قابل توجهی داشته و پیش بینی می شود نهایتاً کمتر از دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

- ایسنا/مازندران پروژه زیرگذر مسجدرسول کمربندی شمالی مسیر ملی قائم شهر این شهر که حدود یک ماه از آغاز اجرای آن می گذرد، پیشرفت قابل توجهی داشته و پیش بینی می شود نهایتاً کمتر از دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری قائم شهر، پروژه زیرگذر مسجدرسول کمربندی شمالی مسیر ملی این شهر که حدود یک ماه از آغاز اجرای آن می گذرد، پیشرفت قابل توجهی داشته و پیش بینی می شود نهایتاً کمتر از دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

عباس صالح زاده شهردار قائم شهر سازنده زیرگذر میدان امام(ره) این شهر که نخستین پروژه زیرگذر در استان مازندران را رقم زد، حال که باری دیگر به این شهرداری آمده، احداث 4 زیرگذر جدید را در برنامه کاری دارد.

مطمئناً با اتمام این پروژه ها بخش اعظمی از بار ترافیکی کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها هدفم از حضور مجدد در شهرداری قائم شهر، فقط کار است، اظهار کرد: در دوره اولی که به عنوان خادم مردم در شهرداری قائم شهر حضور داشتم، شهروندان بهترین گواه هستند که چه اقدامات عمرانی هدفمند و ماندگاری در این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت چشم گیر پروژه زیرگذر مسجد رسول قائم شهر

پیشرفت چشم گیر پروژه زیرگذر مسجد رسول قائم شهر