مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-23اقتصادي

شکار شهاب سنگ؛ فرصت اشتغالزایی


معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی پیشرفته شکار شهاب سنگ، فرصتی استثنایی برای اشتغال در شرق ایران به همت جهاددانشگاهی استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی پیشرفته "شکار شهاب سنگ، فرصتی استثنایی برای اشتغال در شرق ایران" به همت جهاددانشگاهی استان خبر داد.

مجتبی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از آنجا که طبق آمار موجود شهاب سنگ ها بسته به نوع، وزن، مشخصات ظاهری و عمر خود از هر گرم 10 دلار تا هر گرم 4000 دلار ارزش گذاری می شوند، این حیطه شغل مهمی است.

وی افزود: از سویی دیگر، طبق بررسی های بعمل آمده در هر 0.

7 درصد کیلومتر مربع حتما یک شهاب سنگ سقوط کرده و از طرف دیگر در برخی از کشورها نظیر عمان که به این ظرفیت پی برده اند، شکار شهاب سنگ ها جزو مشاغل بسیار پر درآمد محسوب می شود و صدها نفر نیز به این شغل مشغول هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا، معاونت آموزشی این سازمان قصد دارد با توجه به ظرفیت های مشخص در خصوص این موضوع در استان، کارگاه آموزشی پیشرفته شکار شهاب سنگ، فرصتی استثنایی برای اشتغال در شرق ایران با تدریس دکتر علیرضا عابدی متخصص زمین شناسی اقتصادی را برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار شهاب سنگ؛ فرصت اشتغالزایی

شکار شهاب سنگ؛ فرصت اشتغالزایی