مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:102020-06-23سياسي

حوزه علمیه استان سمنان با کمبود بودجه روبرو است/ فعالیت 28 مدرسه


مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به کمبود اعتبارات عمرانی در سطح حوزه های استان، گفت: پروژه هایی مانند مدرسه علمیه بسطام و دامغان امروز با کمبود بودجه روبرو هستند.

- حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین شرایط حوزه های علمیه استان سمنان بیان کرد: ثبت نام حوزه های استان در مقاطع خواهران و برادران هم اکنون در حال انجام است و حوزه های علمیه در سطح سیکل و دیپلم طلبه می پذیرند.

وی با بیان اینکه داوطلبان ورود به حوزه علمیه در بسطام، شاهرود، سمنان، دامغان، مهدی شهر و … در حال پذیرش هستند، افزود: سایت ثبت نام طلاب طراحی جدید شده و در نتیجه در برخی موارد نادر اگر طلبه ها موفق به ورود و ثبت نام از طریق این سامانه نشدند می توانند به صورت حضوری به مدرسه های علمیه و حوزه های استان سمنان مراجعه و برای ادامه سال تحصیلی ثبت نام کنند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان بیان کرد: در حوزه هماهنگی و وحدت، اساتید مجرب و بسترهای خوبی مثل زمینه های موقوفات مدارس و … وضعیت خوبی بر حوزه های علمیه استان سمنان حاکم است اما کمبود اعتبارات یکی از مشکلات عدیده این مدارس دینی است.

رستمیان با بیان اینکه بهترین زمینه موقوفات که بستر ترویج و تبلیغ دین هستند، بیان کرد: موقوفات سابقه دار در استان خوشبختانه زیاد هستند اما برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه استان سمنان با کمبود بودجه روبرو است/ فعالیت 28 مدرسه

حوزه علمیه استان سمنان با کمبود بودجه روبرو است/ فعالیت 28 مدرسه