مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:152020-06-23سياسي

افتتاح 25 پروژه راهسازی در فردیس تا پایان عمر شورای اول


25 پروژه راهسازی و عمرانی در فردیس تا پایان دوره اول شورای اسلامی شهر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد خسرو زاده در مراسم کلنگ احداث جاده های کشتارگاه و کیاتل فردیس، با بیان اینکه 25 پروژه راهسازی و عمرانی در فردیس تا پایان دوره اول شورای اسلامی شهر به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: درصدد هستیم با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، سراهای محله و پروژه های عمرانی نیمه تمام فردیس را هرچه سریع تر به بهره برداری برسانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه های راه سازی همچون جاده کشتارگاه، کیاتل، هفت دستگاه، معابر اصلی شهرک ناز و غیره در دستور کار حوزه عمران شهرداری فردیس است، عنوان کرد: پروژه های زیرساختی متعددی همچون هدایت آب های سطحی نیز در دستور کار است.

شهردار فردیس با بیان اینکه جلساتی با شرکت های مطرح حوزه آب کشور در خصوص اجرای پروژه هدایت آب های سطحی فردیس برگزار شده است، تصریح کرد: در صورت انعقاد تفاهم نامه ای در این خصوص امید داریم بتوانیم پروژه هدایت آب های سطحی را در فردیس آغاز کنیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه کلنگ آغاز عملیات احداث بلوار کیاتل فردیس امروز کلید خورد، بیان کرد: این بلوار حد فاصل مرز شهر اندیشه تا انتهای کانال شرقی فردیس است که طول آن هزار و 250 متر طول است که عملیات زیر سازی آسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 25 پروژه راهسازی در فردیس تا پایان عمر شورای اول

افتتاح 25 پروژه راهسازی در فردیس تا پایان عمر شورای اول