مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:302020-06-23حوادث

مشکلات ادامه دار اهالی جنگلوک


اواسط اردیبهشت امسال بود که سه آتش سوزی در محدوده اسکله صیادی هفت تیر، منطقه کپری جنگلوک و پلاژ ساحلی تیس منطقه آزادچابهار رخ داد و 30 خانوار کپرهایشان را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهروند نوشت: اواسط اردیبهشت امسال بود که سه آتش سوزی در محدوده اسکله صیادی هفت تیر، منطقه کپری جنگلوک و پلاژ ساحلی تیس منطقه آزادچابهار رخ داد.

در جنگلوک 30 خانوار کپرهایشان را از دست دادند و تنها خاکستری از کپرهای آتش گرفته برایشان به جا ماند.

همان زمان رحمدل بامری، معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت که این 30 خانوار آسیب دیده در آتش سوزی با همت و تلاش نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شده اند.

هرچند آن زمان تنها از آسیب دیدن 30 خانوار صحبت به میان بود، اما روز گذشته شه بخش گرگیج، نماینده سیستان وبلوچستان در شورای عالی استان ها به ایلنا گفت که پس از آتش سوزی مناطق جنگلی حاشیه نشینان چابهار، 400 خانوار این منطقه تعیین تکلیف نشده اند: قرار بود در 6 ماه آینده این مردم صاحب خانه شوند که با گذشت دو ماه از تاریخ مقرر هنوز هیچ اقدامی برای آنها نشده است.

به گفته او اهالی روستاها و حتی شهرهای اطراف چابهار ازجمله نیکشهر، قصرقند، سراوان و ایرانشهر به دلیل نبود امکانات لازم مخصوصاً در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ادامه دار اهالی جنگلوک

مشکلات ادامه دار اهالی جنگلوک