مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-23سياسي

سخنرانی محمد فرجود در نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در هفتمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، - مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در هفتمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی برگزار شد، ضمن ارائه ی توضیحاتی در خصوص پروژه تهران هوشمند، بر تاثیر هوشمندسازی شهر ها بر اقتصاد و سلامت شهری در زمان بحران کرونا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در هفتمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی برگزار شد، ضمن ارائه ی توضیحاتی در خصوص پروژه تهران هوشمند، بر تاثیر هوشمندسازی شهر ها بر اقتصاد و سلامت شهری در زمان بحران کرونا تاکید کرد.

محمد فرجود در سخنان خود به ارائه ی دورنمایی از نحوه ی استفاده ی کشور های جهان از فناوری های هوشمند در این دوران پرداخت و رویکرد های جهانی در این خصوص را مورد بحث قرار داد.

دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند درادامه صحبت هایش به مرور برخی خدمات برخط و غیرحضوری شهرداری تهران به شهروندان پرداخت و قابلیت های اپلیکیشن هایی از جمله تهران من و دوچرخه را برای مخاطبان این جلسه تشریح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی محمد فرجود در نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی

سخنرانی محمد فرجود در نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی