مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:352020-06-23اقتصادي

حفظ بازار صنایع دستی در دنیا نیازمند تسهیل گری دولت است


دبیر کارگروه بازاریابی میز ملی صنایع دستی گفت: با تغییر اساسی صنایع دستی متناسب با سلیقه مخاطبان و تسهیل گری دولت می توان برای حفظ بازار صنایع دستی در دنیا به نتیجه رسید.

- ستار کیان پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انتقال میز ملی صادرات صنایع دستی از استان همدان به استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت ایجاد میزهای تخصصی صنایع دستی، میز ملی صادرات صنایع دستی به استان اصفهان منتقل شد.

وی افزود: ریاست میز ملی صادرات صنایع دستی برعهده وزارت صمت و به دبیری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان است که در جلسه اخیر چهار کارگروه بر اساس نیازهای میز ملی صادرات صنایع دستی تشکیل شد.

دبیر کارگروه توسعه پایدار گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان چهار کارگروه میز ملی صادرات صنایع دستی را معرفی کرد و گفت: کارگروه نخست رفع موانع تولید و کارگروه دوم رفع موانع صادرات و کارگروه سوم تحقیق، پژوهش و مطالعات کاربردی و بازاریابی و کارگروه چهارم سازمانی و رفع مشکلات سازمانی و اداری ایجاد شد تا در یک نگاه تخصصی مسائل مربوط به حوزه های مختلف میزصادرات مورد بررسی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ بازار صنایع دستی در دنیا نیازمند تسهیل گری دولت است

حفظ بازار صنایع دستی در دنیا نیازمند تسهیل گری دولت است