مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:502020-06-23سياسي

بخشدار مرکزی و معاون سیاسی فرمانداری بناب منصوب شدند


بنابه پیشنهاد فرماندار بناب و با حکم استاندار آذربایجان شرقی «حمید بالغ» به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بناب و «رضا لعلی نرج آباد» به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بناب منصوب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بنابه پیشنهاد فرماندار بناب و با حکم استاندار آذربایجان شرقی حمید بالغ به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بناب و رضا لعلی نرج آباد به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بناب منصوب شد.

در حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بناب آمده است: با عنایت به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان بناب و هماهنگی های بعمل آمده، نظر به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بناب منصوب می شوید.

انتظار می رود ضمن هماهنگی کامل با فرماندار محترم در اجرای سیاست های عمومی کشور و وزارت متبوع بخصوص در برقراری نظم و امنیت، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در دستگاه های اجرایی، تقویت میان مشارکت همه جانبه مردم و امور جامعه، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و نظارت بر عملکرد آن ها به پیشبرد برنامه های توسعه شهرستان، امید آفرینی در جامعه، تکریم شهروندان در نظام اداری، تشریح و تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید و کمک به اجرای بهین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار مرکزی و معاون سیاسی فرمانداری بناب منصوب شدند

بخشدار مرکزی و معاون سیاسی فرمانداری بناب منصوب شدند