مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-23بين الملل

تقدیر سفیر ایران در پکن از موضع چین درباره برجام


سفیر ایران در چین با اشاره به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه این کشور درباره برخورد کشورهای اروپایی با برجام گفت: موضع اخیر چین در قبال قطعنامه آژانس قاطع و به یادماندنی بود.

- سفیر ایران در چین با اشاره به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه این کشور درباره برخورد کشورهای اروپایی با برجام گفت: موضع اخیر چین در قبال قطعنامه آژانس قاطع و به یادماندنی بود.

آن را فراموش نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه اظهار کرد: از آنجایی که آمریکا از برجام خارج شده هیچ حقی برای درخواست از شورای امنیت جهت مکانیسم ماشه و بازگشت تحریم ها ندارد.

چین از آمریکا می خواهد به برجام و قطعنامه UNSC بازگردد.

سفیر ایران در پکن در توییتی از این موضع چین استقبال کرد و گفت: موضع چین در قبال قطعنامه آژانس قاطع و به یادماندنی بود آن را فراموش نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا روز گذشته پیش نویس قطعنامه ای را به شورای امنیت سازمان ملل داده است که موجب تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به طور نامحدود خواهد شد و مذاکرات بر سر این پیش نویس به زودی آغاز خواهد شد.

این رونوشت در حالی به شورای امنیت ارایه شده است که چین و روسیه که از اعضای دارای حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل هستند، پیش از این گفته اند که از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران حمایت نخواهند کرد چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سفیر ایران در پکن از موضع چین درباره برجام

تقدیر سفیر ایران در پکن از موضع چین درباره برجام