مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-23اقتصادي

مصوبات شورای کشاورزی گرمسار عملیاتی شود/ اقتصاد وابسته به کشاورزی


فرماندار گرمسار بابیان اینکه مصوبات شورای کشاورزی گرمسار باید عملیاتی شود، گفت: با شیوه های نوین می بایست زمینه اشتغال بیشتری را در این بخش فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید رجایی صبح سه شنبه در جلسه شورای کشاورزی گرمسار به میزبانی سالن بخشداری شهر ایوانکی ضمن بیان اینکه بخش مهمی از اقتصاد بعضی خانوارهای شهر گرمسار و بخش ایوانکی متکی به کشاورزی و دامداری است، ابراز داشت: انتظار می رود با برنامه ریزی و تلاش همه جانبه و استفاده از شیوه های نوین این بخش توسعه یافته تا زمینه رونق تولید و اشتغال بیشتر فراهم شود.

وی تولید محصولات کشاورزی و دامی را ضامن امنیت غذایی در جامعه دانست و افزود: مصوبات جلسه شورای کشاورزی شهرستان باید تا آنجا که در توان مسؤولان استانی و شهرستانی و مجموعه های ذی ربط است هر چه زودتر عملیاتی و به نتیجه مطلوب برسد.

فرماندار گرمسار به بعضی از مشکلات و مسائل مربوط به کشاورزان و دامداران اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به نام گذاری شعار سال به نام جهش تولید رفع موانع و تسهیل امور می بایست از سوی مسؤولان به منظور حمایت از بخش کشاورزی انجام شود.

لزوم اجرایی شدن طرح تجهیز در سطح اراضی نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس نیز طی این جلسه با تاکید بر اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در منطقه وجود دارد، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای کشاورزی گرمسار عملیاتی شود/ اقتصاد وابسته به کشاورزی

مصوبات شورای کشاورزی گرمسار عملیاتی شود/ اقتصاد وابسته به کشاورزی