مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-23سياسي

در بومی سازی محصولات دفاعی به خوداتکایی رسیده ایم


معاون پارلمانی وزیر دفاع با بیان این که ایران متناسب با تهدید احتمالی در وضعیت دفاعی مناسبی در منطقه قرار دارد، گفت: ما در بومی سازی قطعات و محصولات دفاعی به خود اتکایی رسیده ایم.

- معاون پارلمانی وزیر دفاع با بیان این که ایران متناسب با تهدید احتمالی در وضعیت دفاعی مناسبی در منطقه قرار دارد، گفت: ما در بومی سازی قطعات و محصولات دفاعی به خود اتکایی رسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا طلایی نیک در حاشیه جلسه امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: بخش هایی از گزارش وزیر دفاع به دلیل این که با ملاحظات طبقه بندی بود در جلسه غیرعلنی مطرح شد لذا امکان انعکاس در جلسه علنی را نداشت.

وی ادامه داد: روند پیشرفت صنایع دفاعی و سامانه های جدید تسلیحاتی کشور با اتکا به دانش بومی، متخصصان ایرانی، مشارکت بخش خصوصی، نخبگان و شرکت های دانش بنیان به دست آمده است و موارد خاصی از محصولات جدید در حوزه موشکی، پدافند هوایی، رزم زمینی، دریایی و هوایی را شامل می شود که وزیر دفاع در این باره به نمایندگان گزارش داد.

معاون پارلمانی وزیر دفاع ادامه داد: امیرحاتمی در این جلسه اشاره ای به موضوع جنگ الکترونیک کرد و مواردی را درباره ی تجهیزات مورد نیاز حوزه مرزبانی و انتظامی مطرح کرد و تاکید شد که بخشی از این محصولات باعث شده قدرت بازدارندگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بومی سازی محصولات دفاعی به خوداتکایی رسیده ایم

در بومی سازی محصولات دفاعی به خوداتکایی رسیده ایم