مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-23سياسي

خاتمی: وزارت کشور برنامه مشخصی برای مقابله با قاچاق داشته باشد


نماینده ماهنشان تاکید کرد که باید وزارت کشور برنامه مشخصی برای مقابله با قاچاق به ویژه قاچاق دارو، کود و نهاده های دامی داشته باشد.

- نماینده ماهنشان تاکید کرد که باید وزارت کشور برنامه مشخصی برای مقابله با قاچاق به ویژه قاچاق دارو، کود و نهاده های دامی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی خاتمی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل داخلی و امنیتی کشور با حضور وزیر کشور گفت: انتظار می رود در جلسات مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات کشور وزرا مستند آمار و شاخصه هایی را ارائه دهند.

وی کادرسازی در وزارت کشور را ضروری خواند و اظهار کرد: به دلیل نبود نیروهای ماهر متخصص و کادرسازی قوی شاهد ضعف های فاحشی در سطوح بخشداران، فرمانداران و نیروهای فنی هستیم که گاها توان حداقلی انجام مسئولیت را ندارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره ی لزوم ورود وزیر کشور به موضوع قاچاق گفت: انتظار می رود وزارت کشور برای مقابله با قاچاق به ویژه دارو، کود و نهادهای دامی برنامه داشته باشد البته شاید وزیر کشور بگوید نقش مستقیمی در این باره ندارد اما با توجه به حوزه وظایف اش در مرزها وجود این برنامه ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی: وزارت کشور برنامه مشخصی برای مقابله با قاچاق داشته باشد

خاتمی: وزارت کشور برنامه مشخصی برای مقابله با قاچاق داشته باشد