مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-23سياسي

ساماندهی پوشاک مدارس ایران اولویت ما است


آیین تقدیر از برگزیدگان نخستین مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس در آستانه سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

- آیین تقدیر از برگزیدگان نخستین مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس در آستانه سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نخستین مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس ، دوشنبه 2 تیرماه، همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز بزرگداشت مقام دختر و جشن تولد یک سالگی انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران برگزار شد.

سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در ابتدای این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات چشمگیر متولیان شکل گیری انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران و با تأکید بر لزوم سرعت بخشیدن بر تحقق اهداف و چشم اندازهای این مجموعه در سایه حمایت های سایر دستگاه های متولی ازجمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه بخش دولتی اظهار کرد: لباسی که دانش آموزان کشورمان بر تن می کنند، زمینه انتخاب پوشش آن ها در سال های آتی را رقم خواهد زد و بر این اساس، ساماندهی پوشاک مدارس در اولویت برنامه های فرهنگی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پوشاک مدارس ایران اولویت ما است

ساماندهی پوشاک مدارس ایران اولویت ما است