مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:502020-06-23اجتماعي

نامگذاری ایستگاه های مترو تبریز بنام شیخ محمد خیابانی و سالارملی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از پیشنهاد نامگذاری ایستگاه های مترو و بی آرتی تبریز بنام شیخ محمد خیابانی و سالارملی به شهرداری تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: نام گذاری معابر شهری به نام مشاهیر و مفاخر آذربایجان، فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر جامعه با بزرگان و افراد مؤثر در تاریخ خواهد بود.

او با اشاره به اینکه هر جامعه ای دارای شخصیت های برجسته ای در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و سیاسی است که در طول دوران زندگی خود خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه داده اند، عنوان کرد: بی شک نامگذاری معابر و موقعیت های مختلف شهری بنام مشاهیر و مفاخر به دلیل ارتباطات روزمره مردم با موقعیت های مذکور، ضمن ارج نهادن به خدمات شخصیت ها، در معرفی آنها به مردم نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

حمزه زاده ادامه داد: به دلیل تطابق موقعیت شهری و مکانی و با عنایت به قرار گرفتن خانه موزه شیخ محمد خیابانی در میدان شهید بهشتی و موقعیت تاریخی خانه باقرخان که به استناد روایات تاریخی در کوچه سالار قرار داشته، پیشنهادات و مکاتبات لازم با شهرداری کلان شهر تبریز برای طرح و بررسی موضوع در شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری ایستگاه های مترو تبریز بنام شیخ محمد خیابانی و سالارملی

نامگذاری ایستگاه های مترو تبریز بنام شیخ محمد خیابانی و سالارملی