مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:552020-06-23سياسي

امسال حق ایثارگری بازنشستگان لشکری پرداخت می شود/ وضعیت دفاعی ما بسیار خوب است


معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تمهیدات وزارت دفاع در حوزه معیشتی، اعلام کرد: برای اولین بار امسال حق ایثارگری بازنشستگان لشکری پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رضا طلایی نیک در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر دفاع، گفت: بخش هایی از گزارش وزیر دفاع چون با ملاحظات طبقه بندی بود در جلسه غیرعلنی مطرح شد بنابراین امکان انعکاس در جلسه علنی نداشت.

وی افزود: روند پیشرفت صنایع دفاعی و سامانه های جدید تسهیلاتی کشور با اتکا به دانش بومی متخصصان ایرانی، مشارکت بخش خصوصی و نخبگان و شرکت های دانش بنیان به دست آمده است و موارد خاصی از محصولات جدید در حوزه موشکی، پدافند هوایی، وزن زمینی، دریایی و هوایی را شامل می شود که وزیر در این باره گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: امیرحاتمی در این جلسه اشاره ای به جنگ الکترونیک کرد و همچنین مواردی را درباره تجهیزات مورد نیاز حوزه مرزبانی و انتظامی مطرح کرد و تأکید شد بخشی از این محصولات باعث شده قدرت بازدارندگی ما افزایش یابد به گونه ای که متناسب با تهدیدات احتمالی، ما الان در یک وضعیت دفاعی مناسبی در منطقه قرار گرفته ایم و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال حق ایثارگری بازنشستگان لشکری پرداخت می شود/ وضعیت دفاعی ما بسیار خوب است

امسال حق ایثارگری بازنشستگان لشکری پرداخت می شود/ وضعیت دفاعی ما بسیار خوب است