مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:102020-06-23سياسي

چرا قانون تسهیل ازدواج جوانان اجرا نشده است؟


نماینده شهرکرد با انتقاد از اجرایی نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان گفت که با تورم و گرانی های موجود جوان مظلوم امکان تشکیل خانواده را ندارد که باید فکری برای آنها کرد.

- نماینده شهرکرد با انتقاد از اجرایی نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان گفت که با تورم و گرانی های موجود جوان مظلوم امکان تشکیل خانواده را ندارد که باید فکری برای آنها کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد راستینه در جلسه علنی امروز سه شنبه با استناد به اصل 10 قانون اساسی در اخطاری گفت: رییس مجلس باید حرمت قانون را نگه داشته و درباره علت اجرایی نشدن قانون اعتراض کند یکی از این قوانین مربوط به تسهیل ازدواج جوانان است که طبق اصل 10 قانون اساسی خانواده واحد بنیادی بوده که باید همه قوانین باید در جهت آسان کردن مسئله ازدواج و تشکیل خانواده باشد.

به گفته وی 14 سال از تصویب قانون تسهیل ازدواج جوانان می گذرد هنوز اجرایی نشده است طبق این قانون باید وزرای کشور، اقتصاد و راه و شهرسازی گزارشات شش ماه از عملکردشان برای تسهیل ازدواج ارائه می کردند و اقداماتی همچون تشکیل کمیته ای برای تسهیل ازدواج و ارائه تسهیلاتی را صورت می داند که این اتفاقات رخ نداده است نتیجه آن است که جوان مظلوم ایرانی برای تشکیل خانواده مشکل مسکن دارد و هر سال آمار موالید کاهش پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قانون تسهیل ازدواج جوانان اجرا نشده است؟

چرا قانون تسهیل ازدواج جوانان اجرا نشده است؟