مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-23اقتصادي

مالکان زیربار افزایش 25 درصدی قرادادهای رهن و اجاره نمی روند


رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه مالکان حاضر به افزایش 25 درصدی به اجاره بها نیستند، گفت: 80 درصد از مالکان با بخشنامه افزایش 25 درصدی قراردادهای رهن و اجاره موافق نیستند.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه مالکان حاضر به افزایش 25 درصدی به اجاره بها نیستند، گفت: 80 درصد از مالکان با بخشنامه افزایش 25 درصدی قراردادهای رهن و اجاره موافق نیستند.

ابراهیم جمالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ورود مسئولان استان برای کنترل قیمت مسکن در همدان، اظهار کرد: بخشنامه ای که از سوی دادستان همدان مبنی بر افزایش 25 درصدی قراردهای رهن و اجاره به مشاورین املاک ابلاغ شده، از سوی مالکان پذیرفته نشده است.

وی با تأکید بر اینکه مالکان زیربار افزایش 25 درصدی اجاره و رهن بها نمی روند، تصریح کرد: وقتی از مالکان می خواهیم قولنامه سال گذشته را برای محاسبه 25 درصد افزایش در اختیار مشاور املاک قرار دهند از این کار سرباز زده و بنگاه را ترک می کنند و به صورت زیردرختی و توافق با مستأجر قولنامه دستی می نویسند.

جمالی با اشاره به رکود کسب و کار مشاورین املاک در همدان، افزود: متأسفانه مالکان مبالغ هنگفتی برای رهن و اجاره پیشنهاد می دهند و وقتی مشاورین املاک تذکر می دهند در جواب به آنها می گویند مستأجر راضی است شما چه کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان زیربار افزایش 25 درصدی قرادادهای رهن و اجاره نمی روند

مالکان زیربار افزایش 25 درصدی قرادادهای رهن و اجاره نمی روند