مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:452020-06-23اجتماعي

تورهای گردشگری غیرمجاز در کردستان مجازات می شوند


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی از فعالیت تورهای غیرمجاز گردشگری جلوگیری می شود و در همین راستا از مردم انتظار داریم از این تورها استفاده نکنند.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندی از فعالیت تورهای غیرمجاز گردشگری جلوگیری می شود و در همین راستا از مردم انتظار داریم از این تورها استفاده نکنند.

اسماعیل مریوانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه اخیرا شاهد فعالیت برخی تورهای گردشگری غیرمجاز در فضای مجازی هستیم که به منظور اینکه حقوق استفاده کنندگان تضییع می شود با قاطعیت از فعالیت آنها در سطح استان جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: طی سال 98، چهار پروند برای برگزار کنندگان تورهای غیر مجاز تشکیل شد که برای سه پرونده محکومیت های پرداخت جزای نقدی و قطع فعالیت دائم در زمینه تورهای گردشگری صادر شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان بیان کرد: در تورهای غیر مجاز هیچ خدمات استاندارد و مناسبی به شرکت کنندگان در تور داده نمی شود و اگر حوادثی رخ دهد، پوشش بیمه و پرداخت خسارت و یا بروز سرقت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورهای گردشگری غیرمجاز در کردستان مجازات می شوند

تورهای گردشگری غیرمجاز در کردستان مجازات می شوند