مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:452020-06-23اقتصادي

پلمب 18 واحد صنفی در بیرجند/ واحدهای صنفی متخلف پلمب می شوند


طی بازرسی های انجام شده از اصناف استان، 18 واحد صنفی متخلف بنا به ماده 27 قانون نظام صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب در بیرجند پلمب شد.

- رضا علیزاده بیرجندی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر 32 هزار واحد صنفی در استان خراسان جنوبی فعال است که حدود سه هزار واحد پرخطر محسوب می شوند.

وی از انجام 995 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بیرجند طی یک ماه گذشته خبر داد و بیان داشت: طی این بازرسی ها 18 واحد صنفی متخلف بنا به ماده 27 قانون نظام صنفی به دلیل نداشتن پروانه کسب در بیرجند پلمب شد.

رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی از ارسال سه پرونده از واحدهای صنفی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت 218 اخطار کتبی برای واحدهای صنفی متخلف صادر شده است.

علیزاده با اشاره به آمادگی اتاق اصناف خراسان جنوبی برای گشت های مشترک، عنوان کرد: مشاهده شده برخی واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و در این خصوص مکاتبات زیادی با اتحادیه ها انجام شده است.

وی از برخورد با واحدهای صنفی متخلف خبر داد و مطرح کرد: مکاتبات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به اتحادیه ها انجام شده و در صورت رعایت نکردن، باید متولیان بهداشت با اصناف متخلف برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 18 واحد صنفی در بیرجند/ واحدهای صنفی متخلف پلمب می شوند

پلمب 18 واحد صنفی در بیرجند/ واحدهای صنفی متخلف پلمب می شوند