مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:452020-06-23بين الملل

درد و دل مادران آینده سرزمینم


اول ذیقعده در تقویم به نام روز دختر نامگذاری شده، به نام دختران سرزمینم که با وجود تمامی کمبود ها، مشکلات و چالش ها همچنان در تلاش هستند تا ظرفیت ها و استعدادهای خود را به رخ جامعه بکشانند و این استعداد های بالقوه را با وجود هزاران هزار مشکل و ناعدالتی .

- ایسنا/آذربایجان غربی اول ذیقعده در تقویم به نام روز دختر نامگذاری شده، به نام دختران سرزمینم که با وجود تمامی کمبود ها، مشکلات و چالش ها همچنان در تلاش هستند تا ظرفیت ها و استعدادهای خود را به رخ جامعه بکشانند و این استعداد های بالقوه را با وجود هزاران هزار مشکل و ناعدالتی های جنسیتی به بالفعل تبدیل کنند.

دختران این سرزمین و نسل حاضر نسلی هستند که هم پای مردان و بعضا پویا تر و جدی تر از آنان در کنارتمام تبعیض ها و محدودیت ها ایستاده اند، می جنگند و از آرزوها و خواسته هایشان کوتاه نمی آیند.

شکاف و تبعیض جنسیتی آزارمان می دهد نازنین دختر 24 ساله و دانشجو رشته روانشناسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه باید شکاف و تبعیض جنسیتی باید در جامعه از بین برود، تصریح کرد: دختران جامعه توانایی انجام کارهای بزرگ را در همه زمینه ها دارند ولی به دلیل شکاف و برخی تبعیض ها یا از خواسته های خود دست می کشند یا با وجود تمامی تلاش ها، جامعه آن ها را نادیده می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد و دل مادران آینده سرزمینم

درد و دل مادران آینده سرزمینم