مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-23اقتصادي

کاهش 30 درصدی قیمت میوه های نوبرانه در یاسوج


رییس اتحادیه میوه فروشان شهرستان بویراحمد گفت: از هفته پیش تاکنون شاهد کاهش قیمت میوه ها بوده ایم که از این بین حدود 30 درصد میوه های نوبرانه کاهش قیمت داشته اند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اتحادیه میوه فروشان شهرستان بویراحمد گفت: از هفته پیش تاکنون شاهد کاهش قیمت میوه ها بوده ایم که از این بین حدود 30 درصد میوه های نوبرانه کاهش قیمت داشته اند.

“جاسم اسفندیاری” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: از هفته پیش تاکنون قیمت میوه های نوبرانه حدود 30 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: با گذشت زمان قیمت میوه ها کاهش پیدا خواهد کرد چون هرچه میوه های نوبرانه وارد بازار شود شاهد کاهش قیمت خواهیم بود و همچنین گوجه فرنگی، سیب زمینی و پیاز نیز کاهش قیمت داشته اما قیمت هندوانه به دلیل گرم شدن هوا و افزایش تقاضای مردم افزایش قیمت کمی پیدا کرده است.

رییس اتحادیه میوه فروشان شهرستان بویراحمد اظهار کرد: از جمله میوه های نوبرانه که کاهش قیمت داشته می توان به گیلاس مشهدی که هفته پیش 35 هزارتومان بوده اما امروز 7 هزارتومان کاهش قیمت داشته و به 28 هزار تومان رسیده، انگور یاقوتی 30 هزار تومان بود به کمتر از 20 هزار تومان رسیده، شلیل 35 هزارتومان بوده و به 28 هزارتومان رسیده و انبه زرد پاکستانی از 50 هزارتومان به کمتر از 42 هزارتومان رسیده است اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی قیمت میوه های نوبرانه در یاسوج

کاهش 30 درصدی قیمت میوه های نوبرانه در یاسوج