مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-23ورزشي

کفاشیان: بازنشسته ام/ در ماجرای ویلموتس نباید پول زور بدهیم


نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: الان 65 سالم است و طبق اساسنامه نمی توانم در دور بعد کاندیدا شوم اما از قبل در هیات رییسه بوده ام و بقیه هم تقریبا شرایطی مثل من دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در مورد وضعیت ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال و اینکه محمود اسلامیان اعلام کرده کفاشیان باید خودش همکاری با فدراسیون را سبک سنگین کند، اظهار داشت: من عضو هیات رییسه و نایب رییس اول فدراسیون فوتبال هستم، به خاطر محرومیتی که برای من در نظر گرفته شد به فدراسیون نیامدم اما بعد از تمام شدن مدت محرومیت تصمیم گرفتم به فدراسیون بیایم و با هیات رییسه همکاری کنم.

این همکاری هم در قالب هیات رییسه است.

با هیات رییسه صحبت کردم.

وی ادامه داد: هنوز جلسه ای تشکیل نشده، ولی با دوستان صحبت هایی کردم و آنها اعلام کردند با توجه به تجارب و مواردی که وجود دارد، که اصلی ترین آن تصویب اساسنامه و بعد از آن هم انتخابات است، همکاری کنیم.

فدراسیون باید از این بلاتکلیفی هر چه زودتر رها شود و ان شاالله فدراسیون را به دست مدیریت جدیدی که در آینده انتخاب می شود بسپاریم.

مجمع به مهندسی شده ها رای نمی دهد کفاشیان در مورد اینکه برخی کارشناسان معتقدند او برای مهندسی انتخابات به سود وزارت ورزش وارد عرصه شده، عنوان کرد: مطمئن باشید اگر افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: بازنشسته ام/ در ماجرای ویلموتس نباید پول زور بدهیم

کفاشیان: بازنشسته ام/ در ماجرای ویلموتس نباید پول زور بدهیم