مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:102020-06-23سياسي

تاثیر هوشمندسازی شهرها بر اقتصاد و سلامت شهری در بحران کرونا


مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در هفتمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی، ضمن ارائه ی توضیحاتی در خصوص پروژه تهران هوشمند، بر تاثیر هوشمندسازی شهرها بر اقتصاد و سلامت شهری در زمان بحران کرونا تاکید کرد.

- فرجود در نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی مطرح کرد تاثیر هوشمندسازی شهرها بر اقتصاد و سلامت شهری در بحران کرونا مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در هفتمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی، ضمن ارائه ی توضیحاتی در خصوص پروژه تهران هوشمند، بر تاثیر هوشمندسازی شهرها بر اقتصاد و سلامت شهری در زمان بحران کرونا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فرجود در این نشست که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، به ارائه دورنمایی از نحوه ی استفاده کشورهای جهان از فناوری های هوشمند در این دوران پرداخت و رویکردهای جهانی در این خصوص را مورد بحث قرار داد.

دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند درادامه صحبت هایش به مرور برخی خدمات برخط و غیرحضوری شهرداری تهران به شهروندان پرداخت و قابلیت های اپلیکیشن هایی از جمله تهران من و دوچرخه را برای مخاطبان این جلسه تشریح کرد.

وی در بخش پایانی سخنرانی اش به اهمیت نقش مشارکت شهروندان در تمامی برنامه های هوشمندسازی و مدیریت شهر اشاره کرد و گفت: استقبال شهروندان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر هوشمندسازی شهرها بر اقتصاد و سلامت شهری در بحران کرونا

تاثیر هوشمندسازی شهرها بر اقتصاد و سلامت شهری در بحران کرونا