مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-23سياسي

ویژه برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام شد


ویژه برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.

- طبق اعلام نصرت الله لطفی قائم شورا در نشست خبری، این برنامه ها به شرح ذیل است: - در روز 6 تیر ماه ، نماز و دعای شکرگزاری سلامتی مقام معظم رهبری در مساجد شاخص انجام خواهد شد و مراسم ویژه در مسجد ابوذر تهران (مسجد محل ترور و حادثه) بعد از نماز مغرب و عشا روز جمعه ششم تیر ماه با سخنرانی آیت الله کعبی و شعرخوانی شاعر جوان و انقلابی ، جناب احمد بابایی انجام خواهد شد .

- مراسم سی و نهمین سالگرد فاجعه ی هفتم تیر و گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام آن فاجعه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای برگزاری مراسم در تهران و مراکز استانها با حفظ دستورالعمل های بهداشتی و به شکل محدود برگزار می شود: مراسم بزرگداشت شهدای گرانقدر هفتم تیر در تهران روز شنبه 7/4/1399 ساعت 10 تا 12 در چهارراه سرچشمه ، مشهد شهیدان هفتم تیر و محل یادمان برگزار می شود.

سخنرانی جناب مهندس سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خاطره گویی جناب دکتر بادامچیان از یاران شهید آیت الله دکتر بهشتی از دیگر بخشهای مراسم است .

عصر روز پنجشنبه 5/4/1399 از ساعت 17:00 تا18:30 در قطعه هفتاد و دو تن بهشت زهرا(سلام الله علیها) عطرافشانی و نثارگل به مزار این شهدا با حضور محدود مردمی و خانواده های مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام شد

ویژه برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام شد