مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-23سياسي

تضعیف حقوق بشر در کارنامه سیاه آمریکا بازخوانی می شود


دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امروز تفکر لیبرال دموکراسی آمریکایی ها رسوا و نقض حقوق رنگین پوست ها در بازخوانی پرونده سیاه آمریکای جنایتکار بازخوانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد سادات صبح امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: امریکایی ها جنایت و حمایت از تروریسم را در هر زمانی که فرصتی یافته اند علیه مستضعفین جهان و به ویژه کشور ایران صورت داده اند.

وی افزد: ملت ایران همچون 40 سال گذشته بر این اعتقاد هستند که همچنان امریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت، جامعه بشری، صلح، امنیت جهانی و نقض کننده حقوق بشر در ایران و جهان است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه آمریکا در حوادث مختلف به شکل مستقیم یا غیرمستقیم در تشویق و حمایت از تروریسم تا مقابله با ملت ایران نقش داشته است، ادامه داد: اگر بخواهیم کارنامه سراسر سیاه امریکا و دخالت ها و رفتارهای زشت دولتمردان امریکا و نظام استکباری را پیش از انقلاب و پس از آن به نگارش درآوریم، به دخالت ها و شرارت های امریکا در سایر کشورهای مستقل و حتی کشورهای همپیمان آنان پی خواهیم برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف حقوق بشر در کارنامه سیاه آمریکا بازخوانی می شود

تضعیف حقوق بشر در کارنامه سیاه آمریکا بازخوانی می شود