مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:252020-06-23اجتماعي

مسابقه بزرگ کتابخوانی مادر و دختر در تبریز برگزار می شود


مسابقه بزرگ کتابخوانی مادر و دختر به مناسبت روز دختر و دهه کرامت توسط امور بانوان و خانواده معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسابقه بزرگ کتابخوانی مادر و دختر به مناسبت روز دختر و دهه کرامت توسط امور بانوان و خانواده معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزار می شود.

این مسابقه فرهنگی با هدف تکریم دختران، ترویج فرهنگ کتابخوانی، ایجاد نشاط و پویایی میان دختران و خانواده ها با الهام از آموزه های رضوی و ضرورت توجه به سلامت جسمی و روانی دختران برگزار می شود.

از دیگر اهداف برپایی این مسابقه می توان به ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی دختران، صیانت از خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره کرد.

اولویت دادن به امور تربیتی و تفریحی دختران از مهمترین اهداف فعالان فرهنگی است و امور بانوان و خانواده شهرداری تبریز نیز از این امر مستثنی نبوده و تلاش می کند تا تصویری منحصربه فرد از قداست دختران را در ذهن خود دختران و خانواده ها حک کند و در همین راستا همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت، معاونت فرهنگی اجتماعی مدیریت امور بانوان و خانواده مسابقه بزرگ مادر و دختر را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه بزرگ کتابخوانی مادر و دختر در تبریز برگزار می شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی مادر و دختر در تبریز برگزار می شود