مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 07:302020-06-23فرهنگي

صیانت از آثار سینمایی تنها در سایه فرهنگ سازی/اقدامات سلبی نتیجه بخش نیست


مدیرکل ارشاد گیلان با تأکید بر اینکه صیانت از آثار سینمایی تنها در سایه فرهنگ سازی محقق می شود، گفت: اقدامات سلبی نتیجه مثبتی به دنبال نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی پیش از ظهر سه شنبه در کارگاه یک روزه صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری در اداره کل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه برگزاری چنین کارگاه هایی به صورت ماهانه لازم و ضروری است، اظهار کرد: رؤسای شهرستانی باید در شروع سال کاری دغدغه های فرهنگی و هنری خود را مشخص کرده و برای تقویت و ارتقای آن گام بردارند.

ضرورت تهیه و تدوین برنامه کاربردی و عملی برای صیانت از آثار سینمایی وی با بیان اینکه در حوزه صیانت از آثار هنری و سینمایی نیز باید برنامه ریزی ها کاربردی و عملی باشد، افزود: در حوزه رعایت قانون کپی رایت آثار هنری به جای اقدامات سلبی باید فرهنگ اغنایی و ایجابی را در میان مردم تقویت کنیم.

مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه انجام اقدامات سلبی در این زمینه نشان دهنده وجود خلأ در حوزه فرهنگ سازی است، گفت: در زمینه صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری باید پیش از همه به فرهنگ سازی، اغنا و ایجاب توجه شود.

عدم توجه به فرهنگ سازی در حوزه صیانت از آثار هنری وی با تاکید بر اینکه سیاست گذاری ها در حوزه فرهنگ و هنر با جابجایی مدیران تغییر نمی کند، گفت: برای فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از آثار سینمایی تنها در سایه فرهنگ سازی/اقدامات سلبی نتیجه بخش نیست

صیانت از آثار سینمایی تنها در سایه فرهنگ سازی/اقدامات سلبی نتیجه بخش نیست